Kérdésed van? Segítünk! Hívj bátran minket! +36306200749

Szállítás, Fizetés, Csere

Termékeink átvételére és fizetésére az alábbi lehetőség közül választhatsz.

I. Házhozszállítás Express One futárszolgálattal Magyarország területén belül.

A csomagot az Express One futárszolgálat szállítja ki. A feladott csomagok gyorsan és biztonságban, a feladást követő munkanapon kézbesítésre kerülnek.

A házhozszállítás díja tartalmazza az alábbi szolgáltatásokat:
• Kényelmes és biztonságos házhozszállítás a megadott szállítási címre
• E-mail és SMS értesítés küldése a kézbesítést megelőzően
• Címzettként számos kézbesítési lehetőség közül választhatsz, közvetlenül – a futárcég által küldött üzenetben megadott – weboldalon keresztül rendelkezhetsz a csomag sorsáról, például választhatsz egy új kiszállítási időpontot, megadhatsz egy másik címet,
• Háromszori házhozszállítási kísérlet

Utánvétes fizetés esetén a futárnak fizethetsz készpénzzel vagy bankkártyával.

Szállítási díj: 1890 Ft 

II. Csomagpont/Automata

Kérheted csomagpontra is, vagy csomagautomatába is a termékekeinket (kivéve nagyméretű fekhelyek), amit a Packeta kézbesít. Ebben az esetben csak bankkártyával tudsz fizetni.

Csomagpont/automata díja: 1290 Ft.

 Fizetési módok 

1. Fizetés utánvéttel
Készpénzzel való fizetés a házhoz szállítás esetén a futárnál lehetséges, azonban a futárnál fizethetsz bankkártyával is. Ennek kezelési költsége 290 Ft.

2. Fizetés online bankkártyával
Lehetőséged van a rendelés összértékét online, bankkártyával fizetni a webáruház által igénybe vett pénzügyi szolgáltató biztonságos fizetési rendszerén keresztül. Az online bankkártyás fizetések a Barion rendszerén keresztül valósulnak meg. A bankkártya adatok a kereskedőhöz nem jutnak el. Kezelési költsége: 0 Ft.

3. Előre utalással

Van lehetőséged átutalással is fizetni, az összeg beérkezése után adjuk fel a rendelésed. Kezelési költsége: 0 Ft.

Mi a teendő sikertelen bankkártyás fizetés esetén?
A csomagot csak sikeres bankkártyás fizetés esetén szállítjuk ki. Amennyiben problémákkal szembesültél a fizetés véglegesítésénél (sikertelen fizetés, stb.), újra próbálkozhatsz a fizetéssel. Ha még így sem tudtad befejezni a fizetést, keress meg minket az hello@nrdogs.hu e-mail címen és kérd a rendelésed utánvétes fizetés módra váltását!

Mi a teendő, ha sérülten érkezett meg a csomag?
Igyekszünk a csomagokat gondosan becsomagolni. Amennyiben a csomagod ennek ellenére esetleg mégis sérült állapotban érkezne, kérjük minden esetben vetess fel jegyzőkönyvet a futárral átvételkor amivel igazolni tudod a sérülés tényét.

Mi a teendő, ha meggondoltad magad a rendelést követően?

Jogodban áll az áru átvételét követő 14 munkanapon belül indoklás nélkül elállni a vásárlástól. Ebben az esetben a szállítást követő 14 munkanapon belül a sérülésmentes (a rajta lévő összes címkével), eredeti csomagolásban lévő terméket saját költségeden kell visszaküldened Nekünk! Kérlek a csomagba feltétlenül írd bele a rendelésszámod és ha utánvéttel fizettél a bankszámla adataidat, amennyiben bankkártyával fizettél az oldalon, ebben az esetben a kártyára utaljuk vissza az összeget. Az elállási jog gyakorlásával kapcsolatos további részletekért kérjük olvasd el Általános Szerződési Feltételeinket. Az elállást csak akkor tudjuk gördülékeny végigvinni, ha az alábbi elállási dokumentumot kitöltöd és beleteszed a csomagba:

ELÁLLÁSI NYILATKOZAT

Cím, ahova visszaküldheted:

6775, Kiszombor, Kossuth utca 13.

Telefon: 06306200749

 

Termékcsere:

Lehetőséged van kicserélni a terméket egy nagyobb/kisebb méretre vagy akár egy teljesen másikra. Ebben az esetben a visszaküldést követően generálunk Neked egy kuponkódot a visszaküldött rendelésed értékében, amit csere esetén le tudsz vásárolni egy új rendelés formájában. Ehhez kérlek töltsd ki és küldd el Nekünk az alábbi cserekérelmet:

 

CSERE KÉRELEM

Címünk ahova visszaküldheted:

6775, Kiszombor, Kossuth utca 13.