Kérdésed van? Segítünk! Hívj bátran minket! +36306200749

Rólunk, Média

EnterPrize pályázat: 9 milliós összdíjazás a KKV-knak

Juhász Nóra
Juhász Nóra
2022.08.23 11:07
EnterPrize pályázat: 9 milliós összdíjazás a KKV-knak

Igen, nyertünk! Hurrá! 

EnterPrize pályázat: 9 milliós összdíjazás a KKV-knak

  1. szeptember 14.

A Generali csoport 2021-ben EnterPrize néven átfogó, nemzetközi vállalkozásfejlesztő és szemléletformáló, fenntarthatósági programot hirdetett meg a KKV-k támogatására. A program célja, hogy pályázati úton elnyerhető díjakkal hozzájáruljon a cégek fejlesztéséhez, hogy működésük eredményesebb legyen, és megvalósíthassanak olyan projekteket, amelyek hozzájárulnak a fenntarthatóbb működésükhöz. A programhoz a hazai Generali is csatlakozott és a fenntarthatósági pályázatot a munkavállalói jólét, környezetvédelem és a mikroközösségek iránti felelősségvállalás témakörében írta ki, melyre összesen 81 magyar vállalkozás jelentkezett. A győzteseket szakértő zsűri választotta ki.

A LADÓ-REC, A SOFA DRESS, ÉS A VIRGIN OIL PRESS 3-3 MILLIÓ FORINTOT NYERT PROGRAMJA MEGVALÓSÍTÁSÁRA.

Generali EnterPrize pályázat a KKV-kért

A KKV-k hazai és európai uniós szinten is a gazdaság hajtóerejének számítanak, éppen ezért fontos, hogy a szektor gyorsan átlendüljön a pandémia által okozott gazdasági nehézségeken. Ennek elősegítésére 2022-ben is elindul a Generali EnterPrize pályázata, amelyre a fenntarthatóság iránt elkötelezett, minimum 5, maximum 250 fős vállalkozások jelentkezését várjuk 2022.május 9-ig.

Ha a te mikro, vagy kis- és középvállalkozásod is elkötelezett a fenntarthatóság iránt, nézd meg az EnterPrize programját, és nyújtsd be a pályázatod egy már folyamatban lévő projekt befejezésére, vagy egy új ötlet megvalósítására! 

Pályázat fenntarthatósági projektekre

Az EnterPrize program keretében a Generali Biztosító fenntarthatósági pályázata idén is a 

  • munkavállalói jólét,
  • környezetvédelem, és a
  • mikroközösségek iránti felelősségvállalás kategóriákban került meghirdetésre.

A pályázat szakmai együttműködő partnerei Márta Irén, a Magyarországi Üzleti Tanács a Fenntartható Fejlődésért szervezet igazgatója és Kamasz Melinda, a Növekedés.hu gazdasági hírportál főszerkesztője, akik ahogy idén is, úgy 2021-ben is a Generali Biztosító szakértőivel közösen választották ki kategóriánként a nyertes cégeket az akkor beérkező 81 pályázat közül.

Munkavállalói jólét kategória: Ladó-Rec Kft.

Munkavállalói jólét kategóriában a Ladó-Rec Kft. (www.ladorec.hu) pályázatát ítélték a legjobbnak. A 2002-ben alapított vállalkozás Magyarország egész területén foglalkozik nem veszélyes papír, műanyag, nem veszélyes elektronikai hulladék, kizárólag hulladékká vált bútor hulladék nagykereskedelmével, valamint bizalmas iratok biztonságos megsemmisítésével.

Díjnyertes programjuk a kollégák szakmai fejlesztését, a rekreációjuk támogatását, illetve a csapatépítést célozza. Az elnyert támogatásból komplex munkatársi szűrővizsgálatot, spoteszközök beszerzését, szakmai kirándulást, vezetőképző programot, valamint egy családi nap megszervezését valósították meg.

Környezetvédelem kategória: Sofa Dress Kft.

Sofa Dress Kft. (nrdogs.hu) a környezetvédelem témakörében benyújtott pályázatával nyert. A fenntarthatóság jegyében 2021-ben vezette be a cég új termékét,

A PET PALACKOKBÓL ÉS ÉPÍTÉSI HULLADÉK ÚJRAHASZNOSÍTÁSÁVAL KÉSZÜLŐ DESIGN KUTYAFEKHELYEIT.

A Generali EnterPrize pályázatának támogatásával a kézi töltést már gép végzi majd, ezáltal nő a gyártási kapacitás, csökken a termékek ára, és még több fogyasztó számára válik elérhetővé ez a zöld megoldás.

Mikrokörnyezet iránti felelősségvállalás: Virgin Oil Press Kft.

A mikrokörnyezet iránti felelősségvállalás kategóriában pedig a Grapoila márkanéven (www.grapoilashop.hu) hidegen sajtolt, “zero waste” szőlőmagolajat előállító Virgin Oil Press Kft. zsebelte be a díjat. Az elnyert támogatásból

EGY KÖZÖSSÉGI KERTÉSZETI MINTAPROGRAMOT VALÓSÍTANAK MEG

Budapesten a XXII. kerületi telephelyükön. Bárki csatlakozhat hozzájuk (pl. kiskerttulajdonosok, balkonon kertészkedők, közösségi kertek, kosárközösségek, környéken lakók, érdeklődők, iskolák stb.) és a szó nemes értelmében profitálhat belőlük: az érdeklődők elméleti és gyakorlati ismeretanyagot sajátíthatnak el, valamint etikus elvek mentén nevelt palántákat vásárolhatnak.

A Grapoila gyártója a legfenntarthatóbb vállalkozások között

A három vállalkozás egyenként 3 millió Forintot nyert programja megvalósítására az Generali EnterPrize pályázat keretében.

A Generali EnterPrize küldetése

“A mikro-, kis- és középvállalkozások meghatározó szerepet játszanak Európa gazdasági fejlődésében. 2021-ben, a Generali 190 éves jubileumi évében, élethosszig tartó partnerként a gazdasági kilábalást, a megújulást, a fenntarthatóság kultúráját kívánjuk erősíteni a KKV szektorban. A Generali EnterPrize pályázat elsődleges küldetése tehát az anyagi támogatáson túl, hogyfelhívjuk a szektor szereplőinek figyelmét azokra a témákra,

AMELYEKBEN ELKERÜLHETETLEN, HOGY EGY SIKERES VÁLLALKOZÁS LÉPÉSEKET TEGYEN.

Így a munkavállalói jólét, a környezetvédelem, illetve a mikrokörnyezetek iránti felelősségvállalás terén választottunk egy-egy győztes pályázót. Hiszem, hogy ezek a projektek példaként szolgálnak mások számára is. Több mint 80 cég küldte be hozzánk pályázati anyagát, és örömmel tapasztaltuk, hogy

A NYERTESEK MELLETT IS SZÁMOS IZGALMAS KEZDEMÉNYEZÉSSEL TALÁLKOZTUNK.

Mi, a Generalinál elkötelezettek vagyunk nemcsak saját működésünk és kultúránk alakításában, de a környezetünk formálásában is annak érdekében, hogy a jövőnkről szóló döntéseinkben a fenntarthatóság kiemelt szemponttá váljon” – emelte ki Erdős Mihály, a Generali Biztosító vezérigazgatója.